Wright, 2ME

هاشم یه پسربچه ۵ ساله از روستای "دردوی" هست. اون مبتلا به FC هست، یعنی موقع تب  تشنج میکنه. خانواده اش می گفتن اون همیشه تب داره. یه کم عجیب بود...

...

دیروز هاشم رو مامانش آورده بود میگفت پاش درد میکنه. گفتم خوب تو سن رشد تا حدودی طبیعیه، ولی برای اطمینان چند تا آزمایش مینویسم.

 CBC, ESR, CRP,wright, 2ME

...

شب یه مریض به بیمارستان اعزام کردیم. چون من کشیک نبودم برای ماشین سواری و دیدن شهر (!) همراه ماما رفتم!

چون قبلا" بیمارستان رو ندیده بودم  رفتم یه گشتی تو بخشاش بزنم ببینم چه جوریه...

بیمارستان خیلی کوچیک بود.

وقتی از جلو استیشن پرستاری رد شدم یه دفعه چشمم افتاد رو بورد نام بیماران. دیدم اسم هاشم تو بخش اطفال هست با تشخیص بروسلوز (تب مالت). از پرستارا پرسیدم این همون پسر 5 ساله است؟ گفتن آره! آزمایشی که دیروز انجام داده اینو نشون داده.

با سرایدار محترم که راننده آمبولانس هم هستن همراه با مامامون رفتیم عیادت هاشم. 

مردم روستای دردوی خیلی مهربون و خون گرم هستن. گفتم بیاید بگیم نصف شب اومدیم بیمارستان حال هاشم رو بپرسیم!

مادربزرگ بچه پیشش بود. وقتی منو دید که میام به طرفش تعجب کرد...بنده خدا باور کرد که به خاطر ملاقات هاشم اومدیم!!!

هاشم کوچولوی ناز خواب بود... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد