چند توضیح

سلام دوستان

چند روزه که یک دوست نسبتا" محترمی که فکر میکنند کارآگاه هستند (!) کامنت های عجیبی میگذارند...یه روز خودشونو روانشناس بالینی معرفی میکنند...و یه روز یه بیمار روانی!!!

ادعا میکنند که من رو میشناسند... نوشته هایی علیه مردم سنگان نوشتم... میخوان جبران کنند و کارهایی بر ضدم انجام بدن!

(مدتی پیش هم مورد مشابهی پیدا شده بود ...)

بنابراین اینجا لازم میدونم چند نکته رو توضیح بدم:

۱-اگه محل خدمت طرحم و محل کار اخیرم رو نوشتم به خاطر اینه که برام مهم نیست که کسی هویتم رو بشناسه

۲-نه با مردم سنگان و نه مردم هیچ جای دیگه مشکلی ندارم...اگر هم چیزی از سنگان نوشتم فقط خاطرات شخصی بوده...از این به بعد هم تصمیم ندارم از سنگان بنویسم... چون کارهای مهمتری دارم

۳-تصمیم ندارم اینجا کسی رو نصیحت یا راهنمایی کنم...چون اصلا" صلاحیتش رو ندارم! فقط نظر شخصیم رو مینویسم

۴-این دوست عزیز اگه خرده حساب شخصی با من دارند بهتره تشریف بیارند حلش کنیم... وگرنه من حوصله کل کل با آدم های بیکار رو ندارم

۵-چون نمیخوام وبلاگ محل کل کل بشه فعلا"نظرات بعد از تایید درج میشه

۶-فعلا" دارم روی یه کار فورس ماژور کار میکنم...بنابراین ممکنه نتونم زود به زود آپ کنم... پیشاپیش عذر میخوام...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد