منُ تنها نذار.

با عرض سلام علیکم و اینا...!

امشب هم مشهد هستم، آخه همکارم دیشب زنگ زد گفت شنبه و یکشنبه رو کشیک میده به شرطی که کشیک 29 اسفندشو من قبول کنم و من چون اصولا" بچه مثبت هستم قبول کردم! 

راستی عیدتون مبارک باشه!

امشب نامزدی "آمنه" جونمه و خیلی خوشحال میباشم، ولی به علت پاره ای مسائل استراتژیک تصمیم گرفتم نامزدیش نرم...

ان شاء الله خوشبخت بشن!

"النا" جونم هنوز با من قهره، و برای آشتی این شعر رو بهش تقدیم میکنم:

منو تنها نذار               با قلبم جا نذار...!

چهارشنبه سوری و لحظه تحویل سال سنگان هستم و اتفاقا" فکر میکنم با بروبچ اونجا خیلی هم خوش بگذره! سوم فروردین میام عروسی پسرخاله جان!

...

آخ جون! ۵/۴ ماه دیگه طرحم تموم میشه و به جمع پزشکان عمومی علاف می پیوندم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد