vertigo

سلام

چند روزه که میخوام پست بنویسم ولی نمیدونم چی بنویسم!

افکارم خیلی درهم وبرهمه! افکار disorganized و از این شاخه به اون شاخه پریدن و خلق و motivation بالا و پایین! تشخیص افتراقی شما چیه؟! BMD یا اسکیزوفرنی؟!

یه ماه پیش بعد از ۳ ماه خرخونی یه دفه یه چیزی خورد تو کله م و درس رو بوسیدم گذاشتم کنار...چون به این نتیجه رسیدم تو این مملکت هیچی نمیشم...و اگر هم بشم اون چیزی نیست که میخوام!  من دنبال این نیستم که یه مدرک آبکی بگیرم و یه مطبی در شهرستان بزنم و پول و پله ای دست و پا کنم و چندسال بعد یه مطب شیک تو مشهد و....

اینا برام جالب نیست. قبلا" دوست داشتم راه استادجون رو در پیش بگیرم...ولی این هم جالب نیست. نه استادجون زیاد از شرایطش راضیه و نه من کاملا" روش ایشون در غرق شدن بین انبوه کارای نیمه کاره بی نتیجه که درجه اهمیتشون هم معلوم نیست میپسندم! (جالب اینکه دست ما رو تو حنا گذاشتن و تشریف بردن تهران برای کنگره!)

خلاصه...حالا که هنوز راهبه ام و خودمو گرفتار نکردم ترجیح میدم برای کسب تجربه هم که شده از ایران برم...تو این یه ماه مرتب دارم search میکنم که شرایط چه کشوری بهتره... و الان رسما" "vertigo" گرفتم! هنوز تصمیم مطمئنی نگرفتم...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد