شمارش معکوس.

سلام 

ببخشید که چند روزی نتونستم آپ کنم!

چند روز اخیر مشهد بودم و فردا صبح برمیگردم سنگان.

عصر رفته بودیم طرفای حرم...جاتون خالی خیلی شلوغ بود!!! سلامتون رو بهش رسوندم!!!

 

یک سال از اومدنم به سنگان میگذره...۲ ماه مونده...با اینکه خیلی خسته شدم و شمارش معکوسم مدتیه که شروع شده اما مطمئنم که دلم تنگ میشه...هم برای همکارام مخصوصا" اونایی که سابقه جدال باهشون داشتم! هم برای مردم بی ادب و طلبکار سنگان!

ولی بیشتر دلم برای مردم روستاهای اطراف سنگان به خصوص "برآباد" تنگ میشه...

مردم برآباد خیلی دوست داشتنی هستن...مهربون...باادب...

تکه کلام پیرزن های برآبادی "خله جیگر" (خاله جیگر) هست!!! از ته دل هم میگن! محبت میکنن و قدر محبت رو هم میدونن...

یکی از این پیرزنها اسمش "بلبل" هست! با پیراهن مخمل قرمز و عینک قرمز و اخلاق شوخ و شنگولش معروفه! خیلی پرحرف و باحاله...

ای کاش بعدا" هم بتونم اونا رو ببینم...... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد